PL
Wybierz język

Opis

Materiał
Obudowa z cynkowego odlewu ciśnieniowego.
Koła stożkowe ze stali.
Wersja
Obudowa niepowlekana.
Koła stożkowe hartowane powierzchniowo.
Łożysko kulkowe z tarczą uszczelniającą RS.
Wskazówka
Uniwersalna niewymagająca konserwacji przekładnia stożkowa odpowiednia zwłaszcza do napędzania silników elektrycznych. Obudowa jest zamknięta w celu ochrony przed wyciekiem smaru oraz przed wniknięciem pyłu. Możliwość zamontowania we wszystkich położeniach montażowych. Kierunek obrotów jest dowolny.

Napęd i odbieranie napędu za pomocą gniazda sześciokątnego.

Taka przekładnia stożkowa doskonale sprawdza się jako przekładnia zwrotna, różnicowa lub konwertująca w silnikach elektrycznych, np. do żaluzji i napędów nastawnika w przemyśle budowy maszyn specjalnych.
Dane techniczne
czas pracy: 20% (przy 5 min)
Zakres temperatury
-20 °C do +40 °C.
Wskazówka dotycząca planu
1) Do śrub gwintujących z DIN 7500 M5.
Aby móc pobierać nasze modele CAD, trzeba najpierw się zalogować. Jeśli jeszcze nie masz założonego konta, zarejestruj się w opcji „Moje konto” (prawa strona ekranu) i stosuj się do instrukcji.

Inni klienci również kupili