PL
Wybierz język

Opis

Materiał
Piasta aluminiowa.
Pierścień stożkowy ze stali.
Sprzęgło krzyżakowe z poliuretanu.
Wersja
Piasta niepowlekana.
Sprzęgło krzyżakowe niebieskie 80 Shore A.
Sprzęgło krzyżakowe żółte 92 Shore A.
Sprzęgło krzyżakowe czerwone 98 Shore A.
Wskazówka
Sprzęgła kłowe z elastomeru składają się z dwóch past i jednego sprzęgła krzyżakowego z elastomeru. Nadają się do kompensacji osiowych, promieniowych i kątowych błędów prostoliniowości oraz do tłumienia drgań i impulsów momentu obrotowego.

Sprzęgło krzyżakowe z poliuretanu jest dostępne przy tym z różnymi stopniami twardości. Wraz ze zwiększającą się twardością sprzęgła krzyżakowego zwiększa się przenoszony moment obrotowy i sztywność, wraz ze zmniejszającą się twardością wzrasta możliwość przemieszczania oraz tłumienie.

Naprężenie wstępne sprzęgieł krzyżakowych w piastach sprzęgła powoduje, że ten wariant nie ma luzu.

Sprzęgła są dostarczane w stanie niezmontowanym.
Zakres temperatury
Niebieski 80 Shore A: -50°C od +80°C. Krótkotrwale -60°C do +120°C.
Żółty 92 Shore A: -30°C do +90°C. Krótkotrwale -50°C do +120°C.
Czerwony 98 Shore A: -30°C do +90°C. Krótkotrwale -40°C do +120°C.
Montaż
Sprzęgła kłowe z elastomeru są wykonane w tolerancji H7. Zalecany luz pasowania wynosi 0,02 mm - 0,05 mm. Ten luz pasowania oraz smarowanie czopa wału ułatwia montaż oraz demontaż.

Podczas montażu piasty sprzęgła kłowego z elastomeru są nasuwane na wały. Przy właściwej pozycji osiowej śrub zaciskowych dokręcić kluczem dynamometrycznym do momentu dokręcania podanego w tabeli. Wymiar odstępu (L2) powinien zostać zachowany, aby zwiększyć wyrównanie przemieszczenia sprzęgła żywotność wieńca zębatego.
Na zapytanie
Żądane otwory piast D1 oraz D2 oddzielnie z klasą tolerancji lub polem.
Aby móc pobierać nasze modele CAD, trzeba najpierw się zalogować. Jeśli jeszcze nie masz założonego konta, zarejestruj się w opcji „Moje konto” (prawa strona ekranu) i stosuj się do instrukcji.

Inni klienci również kupili