Materiał
Brąz ze wstawkami grafitowymi.
Wersja
samosmarowanie.
Twardość 190-220 HB.
Twardość 190-220 HB.
Wyświetl więcej
Wyświetl mniej
Opis
Materiał
Brąz ze wstawkami grafitowymi.
Wersja
samosmarowanie.
Twardość 190-220 HB.
Twardość 190-220 HB.
Wskazówka
Tuleje prowadzące można zamontować promieniowo lub osiowo.
Elementy ślizgowe nie wymagają konserwacji i są odporne na zużycie.
Grafitowe wstawki zapewniają dożywotnie smarowanie.
Przede wszystkim do prędkości poślizgu < 0,5 m/s. (W przypadku dużego obciążenia i dużej prędkości ślizgu zaleca się dodatkowe smarowanie).
Elementy ślizgowe nie wymagają konserwacji i są odporne na zużycie.
Grafitowe wstawki zapewniają dożywotnie smarowanie.
Przede wszystkim do prędkości poślizgu < 0,5 m/s. (W przypadku dużego obciążenia i dużej prędkości ślizgu zaleca się dodatkowe smarowanie).
Dane techniczne
właściwości materiału:
stop podstawowy: CuZn25Al6FeMn3
grubość: 8,0 g/cm3
wytrzymałość na rozciąganie Rm: 750 N/mm2
granica plastyczności: 450 N/mm2
wydłużenie przy zerwaniu A5: 5-8%
współczynnik tarcia: 0,05 - 0,12
prędkość maksymalna: 15 m/Min
przewodność cieplna: 50 W/m x k
współczynnik rozszerzalności cieplnej: 18 x 10-6
przewodność elektryczna: 7-8 m/(Ω x mm2)
udział smaru stałego: 25-30%
Zakres temperatury
Krótkotrwałe temperatury szczytowe do ok 200°C.
Tolerancje
Otwór ustalający na łożysko ślizgowe powinien odpowiadać tolerancji ISO H7.
W przypadku wału zaleca się tolerancję h6 do h7.
W przypadku wału zaleca się tolerancję h6 do h7.
Ważna wskazówka dotycząca pobierania modeli CAD
Aby móc pobierać nasze modele CAD, trzeba najpierw się zalogować. Jeśli jeszcze nie masz założonego konta, zarejestruj się w opcji „Moje konto” (prawa strona ekranu) i stosuj się do instrukcji.