PL
Wybierz język

Opis

Materiał
Blacha nośna ze stali.
Warstwa pośrednia z brązu spiekanego.
Powierzchnia ślizgowa PTFE.
Wersja
Stal cynowana.
Wskazówka
Niewymagające konserwacji walcowane, wykonane ze stali łożyska ślizgowe klejone przeznaczone są zwłaszcza do pracy bez smarowania. Jednak nadają się również do rozwiązań ze smarowaniem (smarowanie olejem). Niewielkie zużywanie i tarcie, brak efektu stick-slip. Odpowiednie do ruchów obrotowych i wahadłowych, duża odporność chemiczna, niewielkie pochłanianie wody.
Dane techniczne
obciążenie statyczne: maks. 250 N/mm²
obciążenie dynamiczne: maks. 140 N/mm²
współczynnik tarcia na sucho: 0,03 - 0,20
prędkość ślizgu na sucho: maks. 2 m/s
prędkość ślizgu przy smarowaniu olejem: maks. 5 m/s
przewodność termiczna: 42 W(m*K)-1
współczynnik wydłużenia pod wpływem ciepła: 11*10-6 K-1
zakres temperatur: -195°C do +280°C
Montaż
Zaleca się stosowanie pasującego trzpienia wtłaczającego, aby uniknąć uszkodzenia powierzchni ślizgowej. Spoina stykowa musi leżeć naprzeciwko strefy obciążeń. Po zamontowaniu łożysko posiada pasowanie wtłaczane dokładne. Wklejenie jest możliwe, ale nie jest wymagane.
Tolerancje
Obudowa:
Zalecana tolerancja wynosi H7.
Chropowatość powierzchni Ra 0,8 - 1,6.
Faza (strona wtłaczania 0,8 - 1,2 x 15°).

Wał:
Zalecana tolerancja h8 do f7. W przypadku zastosowań z mniejszą prędkością obrotową i mniejszym obciążeniem można użyć również wałów ciągnionych h9.
Powierzchnia wału Ra 0,4 - 0,8 (zaleca się stosowanie wałów szlifowanych) dla wałów ciągnionych Ra 1,6 - 3,2.
Wskazówka dotycząca planu
1) Spoina stykowa
Aby móc pobierać nasze modele CAD, trzeba najpierw się zalogować. Jeśli jeszcze nie masz założonego konta, zarejestruj się w opcji „Moje konto” (prawa strona ekranu) i stosuj się do instrukcji.

Inni klienci również kupili