Portal serwisowy norelem: wszystkie informacje w skrócie
Pierwsze kroki i rejestracja
Wszystkie informacje dotyczące rejestracji: aby móc w pełni korzystać z funkcji, podsumowaliśmy najważniejsze kroki szybkiej i łatwej rejestracji.
Wszystkie informacje dotyczące rejestracji: aby móc w pełni korzystać z funkcji, podsumowaliśmy najważniejsze kroki szybkiej i łatwej rejestracji.
Jak zarejestrować się w norelem
Wykonaj poniższe kroki, aby utworzyć konto osobiste i cieszyć się wszystkimi korzyściami.
Rozpocznij tworzenie konta: Kliknij „Moje konto” w górnej części strony obok pola wyszukiwania. Znajduje się tam przycisk „Zarejestruj się”.
Wprowadź swoje dane: Wprowadź swoje dane osobowe i informacje o firmie w formularzu. Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe. Następnie kliknij „Dalej”.
Wybierz typ konta: W następnym kroku możesz wybrać jeden z dwóch typów kont:
- Konto klienta: Umożliwia pełny dostęp do wszystkich funkcji oraz składanie zamówień bezpośrednio w sklepie internetowym.
- Konto CAD: Jeśli potrzebujesz tylko dostępu do informacji o produkcie i danych CAD.
Zidentyfikuj się jako istniejący klient: Jeśli wybierzesz konto klienta , wskaż, czy Twoja firma była już naszym klientem. W razie wątpliwości wybierz opcję „Istniejący klient”.
Zakończ rejestrację: Po wykonaniu ostatniego kroku otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem na podany adres. Jeśli wiadomość e-mail nie dotrze, sprawdź folder spamu.
Nadaj hasło: Kliknij link potwierdzający w wiadomości e-mail, aby ustawić osobiste hasło. Pełna aktywacja konta może potrwać 5-10 minut.
Niestety, obecnie nie ma możliwości złożenia zamówienia bezpośrednio jako osoba prywatna za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Chcesz złożyć zamówienie jako klient prywatny? - Kliknij tutaj.
Poprzednie dane logowania są nadal ważne. Po pierwszym zalogowaniu się do nowego sklepu nastąpi automatyczny monit o wprowadzenie nowego hasła. Od razu otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem. Po utworzeniu nowego hasła można korzystać ze wszystkich funkcji portalu klienta bez ograniczeń.
Niestety, nie można zmienić danych konta lub samego konta bezpośrednio w strefie klienta ani przenieść go na inną osobę.
Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu wprowadzenia żądanych zmian: e-commerce@norelem.de.
Przejdź do opcji „Moje konto” (w prawym górnym rogu) i kliknij pytanie „Nie pamiętasz hasła?”.
Wprowadź swój adres e-mail zgodnie z opisem i kliknij „Resetuj hasło”.
Zajrzyj do swojej skrzynki e-mail. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do resetowania.
Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w wiadomości e-mail, kliknij łącze, utwórz nowe hasło, potwierdź je i zaktualizuj .
Nie pamiętasz hasła lub nie masz dostępu do konta? Na stronie logowania skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?“.
Otrzymasz e-mail do zresetowania hasła na zapisany adres.
E-mail nie doszedł?
Kliknij tutaj.
Czy konto jest zablokowane? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-commerce@norelem.de.
W celu szybkiej aktywacji należy wprowadzić bezpośrednio następujące informacje:
Pomoc w przypadku pytań, problemów i dokumentów - przewodnik po całym procesie zamawiania w sklepie internetowym norelem.
Twoje konto może być kontem CAD z ograniczeniami. Oznacza to, że można pobierać dane CAD, ale nie można składać zamówień.
Aby korzystać z wszystkich funkcji (w tym zamówień), należy bezpłatnie zaktualizować konto:
Teraz można korzystać ze wszystkich funkcji pełnoprawnego konta online i składać zamówienia.
Jak poprosić o pisemną wycenę:
Wiele firm wymaga pisemnej wyceny w procesie zamawiania. Skorzystaj z naszego narzędzia „Poproś o ofertę” bezpośrednio w sklepie internetowym.
Warunek: trzeba być zarejestrowanym w witrynie norelem i zalogować się na swoje konto online.
Proces:
Historia zamówień i ponowne składanie zamówień
Wszystkie zamówienia złożone na koncie można znaleźć w obszarze „Historia zamówień”
, gdzie przechowywane są wszystkie ważne dokumenty, od potwierdzenia zamówienia po dowód dostawy
: Każde poprzednie zamówienie można złożyć ponownie bezpośrednio za pomocą kilku kliknięć, bez konieczności dodawania poszczególnych produktów do koszyka.
Podgląd dokumentów zamówień
Wszystkie ważne dokumenty dotyczące poprzednich zamówień można znaleźć na koncie online w opcji „Historia zamówień”
, gdzie wystarczy wybrać odpowiednie zamówienie.
Dostawy międzynarodowe
Obecnie w sklepie internetowym możliwe są tylko inne krajowe adresy dostawy.
W przypadku dostaw za granicę prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-commerce@norelem.de.Wszystkie ważne szczegóły dotyczące wersji i danych CAD można znaleźć bezpośrednio na stronie danego produktu. Modele CAD są dostępne w różnych widokach, takich jak 3D lub 2D, a także z rozbudowanymi opcjami filtrowania.
Przyklejana ikona to praktyczna funkcja dodatkowa: Ten symbol kostki zawsze jest widoczny po prawej stronie ekranu, nawet podczas przewijania. Za pomocą tej ikony można szybko wprowadzić numer artykułu i w dowolnym momencie przejść bezpośrednio do żądanego modelu CAD.
Aby pobrać dane CAD, zaloguj się na swoje konto online. Jeśli jeszcze go nie masz, zarejestruj się tutaj.
Znajdź produkt za pomocą wyszukiwania obrazów
Możesz użyć wyszukiwania obrazów, aby znaleźć odpowiedni produkt, po prostu przesyłając zdjęcie. Nasza innowacyjna sztuczna inteligencja analizuje obraz i natychmiast przedstawia wybór odpowiednich produktów z asortymentu norelem.
Jak to działa?